Reklam sektöründe her mecranın hitap ettiği kendine özgü bir kitlesi vardır. Ürettiğiniz ürünlere göre veya verdiğiniz hizmet türüne göre ilgili kitleyi belirleyip hangi mecrada daha yoğun reklam çalışmaları yapmamız gerektiğini belirliyoruz. Sosyal medyanın yayılması ile tv izlenme oranları eskiye oranla her ne kadar düşmüş olsa da hala hatırı sayılır miktarda bir izleyici kitlesine sahip. Dünya çapında üretim ve pazarlama yapan büyük firmalara baktığımızda TV reklamlarına ciddi bütçe ayırıp bu kanalı önemsediklerini görüyoruz.
Sinema öncesi yayınlanan reklamlarda da aynı durum söz konusu. İzleyici kitlesinin, algılarını direkt yoğunlaştırdığı büyük bir ekranda, markanızı ve tanıtım reklamlarınız görmesi firmanız adına hem güçlü bir imaj oluşturur hem de vermek istediğiniz mesajı daha çarpıcı hale getirir.
Biz de reklamlarınızı TV de ve sinemada yayınlayarak marka bilinirliğinizi artırıp, firmanızın prestij kazanmasını sağlıyor, büyüyerek ilerlemenizde size yol arkadaşlığı yapıyoruz.