Pazarlama iletişiminde hayati öneme sahip olan bu bölümle, reklam mesajınızı doğru oluşturduktan sonra, bunu ilgili tüketiciye algılarının en açık olduğu zamanda, en optimum erişim maliyeti ile iletmenizi sağlıyoruz. Burada mesajın kendisinden çok mesajı ilettiğiniz yöntem önemlidir. Örneğin çok dikkat çekici bir sloganla, markanızı tanıtan çok iyi bir reklam filmi çekseniz bile bunu doğru kanallarla ilgili kitleye ulaştıramazsanız, hedefinize varamadığınız gibi sadece boşa para harcamakla kalırsınız.
İşte bu sebeple reklam çalışmalarına başlamadan önce firmanızın medya planlamasını doğru yapabilecek profesyonel ve güvenilir bir ekiple çalışmalısınız. Biz MÜTEFEKKİR olarak markanızın medya planlamasını yaparken, sizi hedefinize en düşük maliyetle nasıl daha hızlı ulaştırabilirizin ayrıntılı analizlerini yaparız;
– Hedef kitle kimdir? – Hedef kitleye hangi mecralarla daha kolay ve hızlı ulaşılır? – Verilen mesaj için en doğru zaman hangisidir? – Bütçe ne olmalıdır? – Televizyon, radyo, dergi, gazete, açıkhava, sinema reklam mecralarının hangisinden ne kadar faydalanmalıdır? – Sektördeki yenilikçi adımlar ve trendler nelerdir? – Tüm bunların fiyat analizleri ayrıntıları ile nelerdir? – Etkileşimden sonraki dönüşler nasıl takip edilir ve kullanılan doğru yöntemin sürekliliği nasıl sağlanır?